پیام‌های تسلیت مقامات ایران به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین
(last modified Thu, 24 Oct 2024 05:20:38 GMT )
عقرب 03, 1403 09:50 Asia/Kabul
  • پیام‌های تسلیت مقامات ایران به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین
    پیام‌های تسلیت مقامات ایران به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین

مقامات ایرانی در پیام های جداگانه ای شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش رادیو دری، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با اشاره به رشادت‌های شهید سیدهاشم صفی‌الدین در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تقویت جبهه مقاومت تصریح کرد: بی‏‌شک تا زمانی که ظلم و جنایت و اشغالگری علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان ادامه داشته باشد، مقاومت و جهاد علیه متجاوزان صهیونیست و حامیان آن، روز‏به ‏‌روز تقویت خواهد شد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هم در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین، او را نماد وحدت و مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام و حمایت از غزه و فلسطین و لبنان دانست و خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و درنده‌خوی صهیونیستی که از رویارویی با رزمندگان و مجاهدان و ناتوان از خدشه به سازمان مستحکم جبهه مقاومت عاجز و درمانده شده است، جنایتکارانه به کشتار جمعی مردم بی‌دفاع روی آورده و این‌بار در جنایتی رذیلانه این چهره جاویدان مقاومت را به شهادت رسانید.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ایران هم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی قرار گرفته است و با شهادت رهبران و فرماندهان محور مقاومت، هیچ‌گونه خللی در فعالیت‌های ضد صهیونیستی این جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود.

همچنین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین اعلام کرد: بی‌تردید شهادت رهبران مقاومت هیچ خللی در عزم و ایمان و اراده رهروان آنها، رزمندگان غیور مقاومت و ملت‌های مسلمان و آزاده منطقه برای مبارزه با اشغالگری و ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

حزب الله لبنان روز 23 اکتبر/دوم عقرب در بیانیه ای شهادت سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی خود را در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، تایید کرد.

حزب الله لبنان شهادت سیدهاشم صفی الدین را تأیید کرد

کلیدواژه