دلو 07, 1395 10:35 Asia/Kabul
  • تاکید بر اهمیت همگرایی پارلمان های کشورهای اسلامی

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالی گفت، پارلمان‌های کشورهای اسلامی باید از ظرفیت خود برای همگرایی مسلمانان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، "کاظم جلالی" رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالی روز چهارشنبه در بازدید از موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) و حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)  در باماکو پایتخت جمهوری مالی افزود، امروز دشمنان اسلام با حربه تفرقه و قومی‌گرایی و طائفه گری به دنبال نمایشی فاجعه بار و جنایتکارانه به نام اسلام هستند در حالیکه باید با وحدت این توطئه‌ها را خنثی کرد.

"کاظم جلالی" به مشکلات جهان اسلام به ویژه حضور و اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در کشتار مسلمانان اشاره کرد و گفت، صدای واحد مسلمانان می‌تواند سد محکمی در برابر اهداف دشمنان باشد.

وی تلاش برای رفع محرومیت از مسلمانان را وظیفه‌ ای همگانی دانست و افزود، دین مبین اسلام با پیام آزادی، بزرگترین درس برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در مالی، تصریح کرد، باید از ظرفیت سازمان‌ همکاری اسلامی همچون اتحادیه بین‌المجالس اسلامی در جهت رفع مشکلات کشورهای اسلامی استفاده کرد.

جلالی به منظور شرکت در دوازدهمین دوره اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که روز سه شنبه در کشور مالی برگزار شد، به این کشور سفر کرده است.


 

کلیدواژه