دلو 16, 1395 15:22 Asia/Kabul
  • هشدار فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران به دشمنان

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشدار داد در صورت تهدید دشمنان، موشک‌های ایران بر سر آنان فرود می‌آید.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز شنبه در حاشیه برگزاری مرحله اصلی رزمایش "مدافعان حریم ولایت"، تهدید ایران از سوی برخی مقامات آمریکایی را یاوه‌گویی دانست و گفت: توان نیروهای مسلح ایران طوری است که تهدید خارجی ضد نظام اسلامی کارساز نیست.

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران در تولید و تقویت توانمندی دفاعی حتی لحظه‌ای هم درنگ نخواهد کرد.

سردار سرتیب حاجی‌زاده، استفاده از سامانه‌ها و تجهیزات کاملا بومی را از وجوه برجسته "مدافعان حریم ولایت" دانست و گفت: همه ادوات به کارگیری شده در این رزمایش پدافندی اعم از سامانه‌های موشکی، سامانه‌های راداری، مراکز کنترل فرماندهی و جنگ الکترونیک به دست دانشمندان و متخصصان ایران ساخته شده است.

مرحله اصلی رزمایش پدافندی نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از انجام موفقیت آمیز در مراحل مقدماتی روز شنبه در منطقه عمومی سمنان در شرق تهران آغاز شد.

نیروهای مسلح ایران بر اساس تقویم کاری رزمایش‌های مختلفی را در دستور کار دارند و پیام این نوع رزمایش‌ها، صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و هشدار به دشمنان ایران اسلامی است.  

 

کلیدواژه