حل مشکلات بانکی ایران و پاکستان ؛ در آینده ای نزدیک
(last modified Sun, 05 Feb 2017 14:31:47 GMT )
دلو 17, 1395 19:01 Asia/Kabul
  • حل مشکلات بانکی ایران و پاکستان ؛ در آینده ای نزدیک

سفیر پاکستان در تهران از حل مشکلات بانکی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در چارچوب گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک خبر داد.

"آصف علی خان درانی " سفیر پاکستان در ایران درگفتگو با ایرنا تاکید کرد: یک سری مشکلات بانکی در مسیر همکاریهای اقتصادی پاکستان با دیگر کشورها از جمله ایران وجود دارد که اسلام آباد با جدیت در حال رفع آن است.

سفیر پاکستان در ایران با بیان اینکه روابط خوب دو کشور در حال پیشرفت است تصریح کرد: ایران و پاکستان  به عنوان دو کشور همسایه و مسلمان همواره در شرایط سخت در کنار هم ایستاده اند.

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برای دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه پاکستان درباره گسترش همکاریهای دوجانبه و منطقه ای بین دو کشور ما ژانویه گذشته به اسلام آباد سفر کرده بود.

در این سفر که به ریاست " علاء الدین بروجردی" رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران انجام شد،مقامات پاکستانی آمادگی خود را برای گسترش همکاریهای اقتصادی با ایران به ویژه در بین بندر چابهار ،جنوب شرق ایران، و گوادر پاکستان اعلام کردند.

مقامات پاکستانی همچنین در مذاکرات خود با هیات پارلمانی ایران تاکید کردند: آماده اجرای توافقنامه گازی با جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

کلیدواژه