دلو 21, 1395 12:31 Asia/Kabul
  • ولایتی : آمریکایی ها توان مقابله با مسلمانان را ندارند

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت، رجز خوانی های غیر منطقی دولتمردان آمریکایی به جایی نمی رسد چون توان مقابله با مسلمانان را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، "علی اکبر ولایتی" دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی روز پنجشنبه  در همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران افزود، دولتمردان آمریکایی به دلیل نداشتن طرحی برای آینده رجزخوانی‌های غیرمنطقی می‌کنند.

ولایتی ، با اشاره به شکست طرح آمریکا برای تجزیه خاورمیانه، سوریه و عراق تصریح کرد، توطئه های آمریکا به دلیل گسترش موج بیداری اسلامی و مقاومت مسلمانان در برابر این زیاده‌خواهی و استکبارطلبی، با شکست روبرو شده‌ است.

وی سخنان "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا را متناقض و از روی بی تدبیری دانست و گفت، این سخنان نشان دهنده سر گشتگی  و شکست جهان  غرب بخصوص آمریکا از مسلمانان است.

ولایتی به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل بیگانگان، آمریکایی ها و صهیونیست ها اشاره و خاطر نشان کرد، این ایستادگی موجب شد تا  دیگر ملت ها مانند عراق، لیبی، یمن، لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان، تونس، مصر و آسیای شرقی در مقابل سلطه استکبار بأیستند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی  همچنین انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه جهان اسلام دانست و تصریح کرد، امواج بیداری اسلامی به سراسر جهان اسلام و بشریت رسیده و هر روز آثار آن در نقاطی از جهان آشکار می شود.

 

کلیدواژه