مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلامآباد در سوئیس آغاز شد
-
مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلامآباد در سوئیس آغاز شد
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلامآباد در سوئیس امروز (دوشنبه) آغاز شده است.
به گزارش رادیو دری؛ اسماعیل بقایی در گفتوگوی اختصاصی با ایرنا افزود: کاظم غریبآبادی معاون حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه ایران ریاست هیأت جمهوری اسلامی را در این گفتوگوها بر عهده دارد.
این مذاکرات در ادامه رایزنیهای سطحعالی دیروز (یکشنبه) میان هیأتهای ایران و آمریکا با حضور میانجیگران پاکستانی و قطری در بورگناشتوک برگزار میشود و تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت.
بر اساس بیانیه مشترک میانجیگران، کارگروههای فنی بر موضوع هستهای، تحریمها، نظارت و حلوفصل اختلافات متمرکز خواهند بود.
بقایی: زمان مطالبهگری جدی برای اجرای تعهدات طرف مقابل است
وزیر خارجه ایران: با میانجیگری قطر و پاکستان بخشی از داراییهای مسدودشده آزاد شد