دلو 25, 1395 09:47 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: آمریکا از توانمندی‌های ایران هراس دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها از توانمندی‌ و افزایش ظرفیت‌های منطقه‌ای ایران پس از توافق هسته‌ای هراس دارند.

"علی لاریجانی"، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران یکشنبه‌شب در گفت وگویی تلویزیونی در قم، با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها در مواجهه با ایران فقط موضوع هسته‌ای نیست تاکید کرد: مساله آمریکا صرفا منحصر به ایران نمی‌شود و کشورهای زیادی را در بر می‌گیرد.

لاریجانی مشکلات به وجود آمده بین آمریکا و سایر کشورها پس روی کار آمدن دولت جدید را نشات گرفته است از مسائل داخلی این کشور دانست و افزود: "دونالد ترامپ" رییس جمهوری جدید آمریکا تلاش می‌کند با رفتار ناصحیح مانند صادر نکردن روادید و تنش با اتحادیه اروپا، مشکلات داخلی این کشور را حل کند.

رئیس مجلس ایران با بیان این که ایران رفتارهای مختلف بین المللی در 38 سال گذشته را تجربه کرده است تصریح کرد: تهران متناسب با شرایط تصمیم لازم را درباره مسائل مختلف می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: دشمن برای ضربه زدن به ایران گاهی اقدامات ایذایی اتخاذ می‌کند، اما جمهوری اسلامی ایران موضوع هسته‌ای را پختگی پیگیری می‌کند.

رئیس جمهوری جدید آمریکا با ورود به کاخ سفید همواره ایران را تهدید کرده است، اما مسوولان و مردم ایران با موضع‌گیری و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پاسخ تهدیدهای آمریکا را به طور قاطع داده‌اند. 

 

کلیدواژه