دلو 30, 1395 18:59 Asia/Kabul
  • قدردانی رهبر انقلاب اسلامی از تیم ملی کشتی آزاد ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2017 کرمانشاه، از زحمات مسوولان فدراسیون کشتی، مربیان و قهرمانان تیم ملی در راه کسب این عنوان و کسب افتخار برای مردم ایران قدردانی کردند.

در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جام‌جهانی کرمانشاه، مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تماسی تلفنی با "رسول خادم" رئیس فدراسیون کشتی ایران، پیام تشکرآمیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مجموعه فدراسیون کشتی ایران ابلاغ کردند.

پیش از این، "حسن روحانی" و "علی لاریجانی" رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هم در پیام‌های جداگانه قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران را در مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه تبریک گفتند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران عصر جمعه در مسابقات فینال چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه واقع در غرب ایران، تیم ملی کشتی آزاد آمریکا را با نتیجه پنج بر سه شکست داد و ششمین بار متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد از روز پنجشنبه به مدت دو روز در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور هشت تیم برتر جهان برگزار شد.

 

کلیدواژه