حوت 05, 1395 09:12 Asia/Kabul
  • لاریجانی: جهان برای حمایت از آرمان فلسطین منسجم شود

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران عصر چهارشنبه در دیدار رئیس مجلس عمان با بیان این که مسئله فلسطین، موضوع مهم منطقه و جهان اسلام است تاکید کرد: جهان باید برای حمایت از آرمان فلسطین منسجم شود.

به گزارش ایرنا، «علی لاریجانی» در دیدار «خالدبن هلال بن ناصر المعولی» رئیس مجلس عمان که در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران صورت گرفت افزود: عمان با رهبری سلطان قابوس، جایگاه و نقش عاقلانه ای در منطقه دارد و انتظار است که این کشور موضوعات مختلف منطقه ای از جمله فلسطین را با جدیت پیگیری کند.

لاریجانی همچنین با اشاره به روابط خوب جمهوری اسلامی ایران و عمان ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور در آینده بیش از پیش گسترش یابد.

«خالد بن هلال بن ناصر المعولی» نیز در این دیدار با تبریک برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از سوی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برخی کشورها در مسئله فلسطین کوتاهی هایی را صورت داده اند اما در این کنفرانس، می توان ابتکار عمل و موفقیت های این حوزه را لمس کرد.

«خالد بن هلال بن ناصر المعولی» همچنین بر لزوم گسترش همکاری های عمان و ایران تاکید و خاطر نشان کرد: همکاری های دو کشور در چند سال اخیر بسیار خوب بوده و امیدواریم سطح روابط گسترش پیدا کند.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مقامات و شخصیت های سیاسی 80 کشور جهان صبح سه شنبه در تهران آغاز به کار کرده بود، عصر چهارشنبه با صدوربیانیه ای به کار خود پایان داد.

 

کلیدواژه