قدردانی مقاومت لبنان از مواضع حمایتی رهبر معظم انقلاب از فلسطین
(last modified 1395-12-13T06:15:56+00:00 )
حوت 13, 1395 10:45 Asia/Kabul
  • قدردانی مقاومت لبنان از مواضع حمایتی رهبر معظم انقلاب از فلسطین

فراکسیون «وفا برای مقاومت» در پارلمان لبنان، از مواضع قاطع و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران قدردانی کرد.

ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور نمایندگان 80 کشور هفته گذشته در تهران برگزار شد. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس در حمایت از مساله و مقاومت فلسطین بیانات مهم و کارسازی را بیان کردند. 

به گزارش شبکه المنار لبنان؛ فراکسیون «وفا برای مقاومت» در پارلمان لبنان روز پنج‌شنبه در نشست دوره‌ای خود اعلام کرد: ایران با وجود تحریم از سوی آمریکا و همپیمانان این کشور در منطقه و جهان، همواره حامی فعال ملت مقاوم فلسطین و همه گروه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بوده و مواضع کارآمد در این زمینه اتخاذ کرده است.

فراکسیون «وفا برای مقاومت» تاکید کرد راهکارهایی که ایران پیشنهاد می‌کند باید مورد اعتماد قرار گیرد و به عنوان نقشه راه درچارچوب پیروزی و حمایت از ملت فلسطین اجرایی شود. 

فراکسیون «وفا برای مقاومت» در پارلمان لبنان همچنین رسیدگی به اوضاع اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در لبنان و تلاش برای حل مشکلات این آوارگان را ضروری دانست.

کلیدواژه