لاریجانی: صحبت کردن مقامات امریکایی درباره انتخابات ایران گستاخی است
(last modified Thu, 09 Mar 2017 05:49:22 GMT )
حوت 19, 1395 10:19 Asia/Kabul
  • لاریجانی: صحبت کردن مقامات امریکایی درباره انتخابات ایران گستاخی است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با بیان این که این روزها جنجال ها درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا موجب شده تا مردم این کشور در اعتراض به شائبه تقلب به خیابان ها آمده و اعتراض کنند، گفت: اظهارات امریکایی ها درباره انتخابات ایران گستاخی است.

به گزارش ایرنا، لاریجانی عصرچهارشنبه در «سمنان» /شرق ولایت تهران/، با تاکید بر این که ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط مانند جنگ تحمیلی انتخابات برگزار کرده است، افزود:‌ دشمنان ایران به ویژه آمریکایی ها این موضوع را می دانند و در دلشان ایران را تحسین می‌کنند اما جایی باید حرف های مرض‌ناکی بزنند.

«علی لاریجانی» همچنین با اشاره به این که تمام منطقه درگیر بحران های امنیتی است، اما با فضل الهی ایران امن است، خاطر نشان کرد: ممکن است برخی کشورها زبان گستاخی داشته باشند اما می‌دانند ایران حریف سختی است و نباید با آن مواجه شوند.

لاریجانی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه از درخشندگی برخوردار است و امنیت دارد به دلیل مجاهدت‌هایی است که در دوره‌های گذشته انجام شده است.

وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه «حقوق بشر» خود که در بامداد شنبه منتشر شد مطابق روال هر سال ادعاهای بی‌ اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

در بخشی از این گزارش ادعا شد «حسن روحانی»، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران سال 2013، بعد از انتخاباتی غیر آزاد روی کارآمده است.

این ادعا در حالی است که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به اذعان کشورها و رسانه های جهان حتی رسانه های غربی با حضور پرشور مردم ایران و در سلامت کامل مانند گذشته برگزار شد.

کلیدواژه