ناتوانی آمریکا در برابر توان موشکی ایران
(last modified 1395-04-26T10:38:01+00:00 )
سرطان 26, 1395 15:08 Asia/Kabul
  • ناتوانی آمریکا در برابر توان موشکی ایران

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت طرح کنگره آمریکا برای تحریم جدید ایران به علت توان موشکی است که آمریکاییها را در مقابل ایران ناتوان کرده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت،طرح ضد ایرانی کنگره آمریکا ناشی از ناتوانی آمریکاییها در برابر توان موشکی ایران است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛سردار سرتیپ پاسدار«امیرعلی حاجی‌زاده»فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جمعه شب در سخنانی در اهواز مرکز ولایت خوزستان(جنوب غرب ایران)افزود،طرح کنگره آمریکا برای تحریم جدید ایران به علت توان موشکی است که آمریکاییها را در مقابل ایران ناتوان کرده است.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد، مجموعه اقدامات ائتلاف ضد ایرانی توسط کشورهای مختلف و به سرکردگی آمریکا در حوزه های گوناگون در حال انجام است که ابعاد امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اطلاعاتی ایران را هدف قرار داده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد،آمریکا مسئول تحریم ایران در حوزه اقتصادی است و عربستان سعودی نیز درحوزه تأمین مالی ائتلاف ضد ایرانی نقش ایفا می کند.

کلیدواژه