روحانی: سیاست‌ اقتصاد مقاومتی تا رسیدن به همه اهداف ادامه دارد
(last modified 1395-12-25T10:20:55+00:00 )
حوت 25, 1395 14:50 Asia/Kabul
  • روحانی: سیاست‌ اقتصاد مقاومتی تا رسیدن به همه اهداف ادامه دارد

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، گام های دولت را در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با هدف تقویت زیرساخت اقتصادی و تولیدی ایران مثبت دانست.

"حسن روحانی" رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت در سال 1395، در جمع خبرنگاران افزود: در سال جاری (1395) در زمینه زیرساخت‌های اقتصادی و تولیدی، حرکت‌های بسیار مثبتی در ایران انجام شد.

روحانی تصریح کرد: ایجاد امنیت، پیشبرد برنامه های اقتصادی، خودکفایی در گندم، جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در زمینه انرژی، رشد مناسب در زمینه مواد غذایی، کشاورزی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، هوایی و صنعت گردشگری و همچنین افتتاح سدها و نیروگاه‌های جدید از مهم‌ترین اقدامات دولت ایران در سال 1395 بود.

وی همچنین کاهش اتکاء به نفت و تکیه بر مالیات در بودجه سال 95 به دست آوردن جایگاه گذشته در صادرات نفت و حل مشکلات در حوزه حمل و نقل را از جمله اقدامات دولت ایران در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم ایران همواره در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در کنار دولت بوده‌اند، تاکید کرد: باید با تلاش بیشتر در همه بخش‌ها بویژه اقتصادی، ایران به موفقیت، رشد و شکوفایی برسد.

 


 

کلیدواژه