ثور 12, 1396 07:41 Asia/Kabul
  • محکومیت تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در دیدار  رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح ایران و سوریه در تهران

رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح ایران و سوریه با تاکید بر تحکیم و توسعه روابط نیروهای مسلح دو کشور، تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را به سوریه محکوم کردند.

«سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در دیدار «سپهبد علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه در تهران، با تمجید از مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه برابر جنایت های تروریست های تکفیری و تجاوز و مداخله منطقه ای، پیروزی های بزرگ اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه را در آزادسازی حلب و مردم مظلوم فوعه و کفریا تحسین برانگیز خواند.

سرلشکر باقری با محکوم کردن تجاوزهای هوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه تصریح کرد: مردم سوریه با حفظ وحدت و وفاق ملی و انجام گفتگوهای سوری - سوری باید هوشمندانه مراقب توطئه های خارجی در ایجاد تفرقه در این کشور باشند.

«سپهبد علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه هم در این دیدار با ارائه گزارش از آخرین تحولات میدانی و شرایط مبارزه با تروریست های تکفیری، روابط سیاسی و نظامی ایران و سوریه را در سطح عالی ارزیابی و تاکید کرد: سیاست های مدبرانه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از صلح و ثبات منطقه و جهان اسلام و احترام به حاکمیت قانونی و وحدت سرزمینی کشورهای منطقه مورد تقدیر کشورهای مستقل و آزادگان عالم است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه به دعوت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در صدر هیات عالیرتبه نظامی وارد تهران شد.

هیات سوری با هدف تحکیم و توسعه روابط و مناسبات نیروهای مسلح دو کشور و بررسی آخرین وضعیت میدانی نبرد علیه تروریست ها در سوریه به تهران سفر کرده است.

کلیدواژه