ادامه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ایران
(last modified 1396-02-25T04:37:10+00:00 )
ثور 25, 1396 09:07 Asia/Kabul
  •  ادامه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ایران

نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی، رویکردهای خود را برای مردم تشریح کردند.

«سید مصطفی هاشمی طبا» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما، با بیان اینکه باید بارهای سنگین را از دوش مردم برداشت گفت: دولت باید با فکرهای جدید و درآمدهای قانونی مشکلات مردم را حل کند.

هاشمی‌طبا افزود: بدهی به بخش خصوصی، بیمه و تامین اجتماعی مشکل بزرگ دولت است و دولت باید هر چه ممکن است درآمدهای جدید تعریف کند و وعده‌های جدید خطرناک ندهد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز روز یکشنبه در جمع مردم اصفهان (مرکز ایران) گفت: برای اشتغال جوانان نباید شعار داد، بلکه باید عمل کرد.

روحانی همچنین با تاکید بر تعامل ایران با سایر کشورهای جهان تصریح کرد: ایران باید تعامل سازنده با جهان داشته باشد و با برقراری ارتباط با مراکز علمی و دانشگاه‌های کشورهای مختلف به فناوری‌های پیشرفته جهان دست یابد.

«محمدباقر قالیباف» یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در شهر اصفهان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اقتصادی گفت: در صورت انتخاب شدن، دولت وی با کسانی که فرار مالیاتی دارند و بیشترین منفعت را می‌برند، برخورد خواهد کرد.

قالیباف همچنین با بیان اینکه با کمک جوانان ایرانی پنج میلیون شغل را طی چهار سال ایجاد خواهد کرد گفت: دولتی که تشکیل خواهد شد، دولت شعار نیست، بلکه دولت کار و عمل است.

«سید مصطفی آقا میرسلیم» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز در گفت وگو با شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، درباره برنامه‌های اقتصادی خود برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دولت باید علاوه بر جلوگیری از واردات بی‌رویه، به تولید کنندگان نیز کمک کند تا محصولشان قابل رقابت با کالای خارجی باشد.

آقامیرسلیم درباره اشتغال جوانان نیز گفت: تشویق کارآفرینان و استفاده از مزیت‌های نسبی ایران می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

«سیدابراهیم رئیسی» یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در شهر رشت (شمال ایران) با بیان اینکه کلید بازشدن قفل کسب و کار و مشکلات فقط در دست جوانان ایرانی است تصریح کرد: تاکنون بیگانگان برای هیچ ملتی گره گشا نبوده‌اند.

رئیسی، پیشگیری و برخورد با مفاسد اقتصادی را ضروری و لازمه آن را اصلاح نظام بانکی دانست.

«اسحاق جهانگیری» دیگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز در جمع طرفداران خود در تهران گفت: مردم نباید احساس کنند که کس دیگر زندگی او را تأمین می‌کند، بلکه مردم باید بتوانند و توان آن را داشته باشند تا کار کنند و زندگیشان را تأمین کنند.

جهانگیری افزود: همه مردم ایران باید به صحنه بیایند و کشور را بسازند زیرا ایران کشور غنی از لحاظ منابع است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 29 ثور برگزار می‌شود. 

کلیدواژه