سردار دهقان: ملت ایران، دشمنان را وادار به تسلیم کرده است
(last modified Fri, 26 May 2017 06:08:39 GMT )
جوزا 05, 1396 10:38 Asia/Kabul
  • سردار دهقان: ملت ایران، دشمنان را وادار به تسلیم کرده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بزرگ ایران قدرت خود را به دشمنان تحمیل و آن ها را وادار به تسلیم کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان»، روز پنجشنبه در تهران خاطر نشان کرد، ملت بزرگ ایران در ذهن دشمنان همواره قوی و قابل احترام است چرا که به دنبال صیانت از  اهداف خود است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ایران اسلامی امروز با ساخت انواع جنگ افزار در بالاترین جایگاه نظامی قراردارد.

سردار دهقان همچنین تصریح کرد: اگر در یک نقطه جغرافیایی از جهان دموکراسی به بهترین شکل اجرا شود، آن جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران خطاب به حکام کشورهای مرتجع منطقه نیز گفت: ملت های خود را بپذیرید و داشته های خود را برای آنان خرج کنید، زیرا نوکری صاحبان قدرت سودی ندارد و آنها تا زمانی حافظ قدرت شما خواهند بود که منافعشان تامین شود.

سردار دهقان  با تاکید بر این که برای سلطه گران و صهیونیسم جهانی، آزادی بیان و اندیشه مهم نیست، افزود، تمامی سلطه گران حاضر هستند حقوق بشر را در کشورهای دیگر پایمال کنند تا به منافع خود برسند.

سردار دهقان تصریح کرد: امروز عربستان سعودی با تمامی امکانات به بهانه حقوق بشر به یمن حمله می کند و قدرت های جهان تنها نظاره گر هستند، در حالی که اگر استقلال و هویت برای کشوری وجود نداشته باشد، در حقیقت آن کشور هیچ چیز ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران پایمال کردن حقوق بشر از طرف رژیم آل خلیفه در بحرین و دستگیری شیخ عیسی قاسم، روحانی ارشد این کشور را نیز از دیگر مصادیق بارز نقض حقوق بشر عنوان و تاکید کرد: زمانی که یک نفر می خواهد در بحرین حافظ حقوق ملت و صدای آن ها باشد، صدای او را خاموش می کنند.

 

کلیدواژه