جوزا 07, 1396 07:58 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری: ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سایر کشورهای منطقه، دشمنان نا امنی هایی بوجود آورده اند، تاکیدکرد: ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است.

به گزارش ایرنا، دریادار «حبیب الله سیاری» عصر شنبه اظهار کرد: امنیت در هر کشور، جایگاه ویژه ای دارد و دشمنان اسلام تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت ایران به کار بسته اند اما تا کنون موفق نشده اند.

دریادار سیاری با تاکید برلزوم وجود اتحاد و همبستگی بین آحاد ملت به عنوان یکی از مهمترین مولفه های برقراری امنیت در کشور تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت و افزایش رشد جامعه، باید وحدت و انسجام ملت همواره حفظ شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محور وجود امنیت پایدار در کشور را نیروهای مسلح دانست و افزود: وجود امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور، نتیجه داشتن نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است.

سیاری بر افزایش توانمندی نیروهای مسلح در راستای برقرای هرچه بیشتر امنیت کشور تاکید و تصریح کرد: آنهایی که در بیرون مرزها به فکر دشمنی با ایران هستند با دیدن اتحاد بین همه اقشار کشور، فکر تجاوز به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند.

 

 

کلیدواژه