روحانی: پیروز حقیقی انتخابات، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بودند
(last modified Thu, 01 Jun 2017 03:39:34 GMT )
جوزا 11, 1396 08:09 Asia/Kabul
  • روحانی: پیروز حقیقی انتخابات، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بودند

رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه‌شب در مراسم ضیافت افطار با خانواده دولت، تصریح کرد: پیروز حقیقی در انتخابات مهم اخیر، ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند.

بر اساس اعلام نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که 29 ماه ثور گذشته (19 ماه مه 2017) در ایران و 102 کشور جهان برگزار شد، «حسن روحانی» نامزد این انتخابات با کسب بیش از 23 میلیون رای، بار دیگر رئیس جمهوری ایران شد.

«حسن روحانی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران، انتخابات را یکی از آزمایش‌های خداوند برای جامعه ایران که دارای ابعاد فراوان سیاسی، اجتماعی و بین المللی است، دانست و گفت: ملت ایران در این آزمایش در برابر جهانیان سربلند شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی و بندگی خدا توصیف و خاطرنشان کرد: ماه رمضان برای تقویت صبر و استقامت انسان است.

روحانی همچنین با تقدیر از تلاش مسوولان و خانواده آن‌ها تصریح کرد: خودکفایی در گندم و صادرات آن و نیز خودکفایی در گازوییل و به زودی بنزین، از دستاوردهای دولت در سال‌های اخیر بوده است.

رئیس جمهوری ایران، دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی، تورم تک رقمی، تجارت آزاد با دنیا و تولید و صادرات نفت را از دیگر آرزوهای محقق شده توسط نظام اسلامی دانست.

کلیدواژه