اندیشمند کویتی : امام خمینی جزء شخصیت‌های بی نظیر تاریخ است
(last modified 1396-03-13T03:58:48+00:00 )
جوزا 13, 1396 08:28 Asia/Kabul
  • اندیشمند کویتی : امام خمینی جزء شخصیت‌های بی نظیر تاریخ است

اندیشمند و نویسنده کویتی ، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را جزو شخصیت‌های بی نظیر تاریخی برشمرد .

«ایمان شمس الدین» نویسنده کویتی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت پرداختن به ابعاد مختلف شخصیت و اندیشه‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران گفت : امام خمینی و نهضت موفق ایشان جزو مواردی است که همواره در تاریخ جاودانه می‌ماند چرا که راه و مسیر طی شده به وسیله رهبر کبیر انقلاب ، اسوه و الگویی برای همگان است. 

نویسنده کویتی  دست آوردهای تاریخی امام خمینی(ره) در ایران و رهبری موفقیت آمیز ایشان را اقدامی استوار و ماندگار دانست  که  آثار آن به نسل‌های بعد نیز منتقل شده است.

 شمس الدین با اشاره به  محدودیتهای تحمیلی رژیم ستمشاهی پیش از انقلاب اسلامی ایران برای جلوگیری از  فعالیتهای امام خمینی (ره) افزود :  ایشان توانستند با رهبری حکیمانه خود یک ملت را هدایت کنند و الگویی برای دیگر کشورها و ملت‌ها فراهم کردند.

 نویسنده کویتی «استقلال خواهی» و « آزادگی » را از ویژگیهای  اصلی نهضت امام خمینی (ره ) خواند و اظهار کرد : جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌های بومی توانست قله‌های افتخار را تحت رهبری ایشان  طی کند. 

یکشنبه چهاردهم جوزا 1396هجری شمسی، نهم رمضان 1438 هجری قمری و چهارم ژوئن 2017  آغاز بیست و نهمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

 

کلیدواژه