امام خمینی (ره) با انقلاب ایران ، آمریکا و اسرائیل را به وحشت انداخت
(last modified Sat, 03 Jun 2017 12:05:43 GMT )
جوزا 13, 1396 16:35 Asia/Kabul
  •  امام خمینی (ره) با انقلاب ایران ، آمریکا و اسرائیل را به وحشت انداخت

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد : امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه دنیا را تکان داد ، با طرح و برنامه ای که در حوزه رهبری سیاسی داشت ، موجب هراس آمریکا و اسرائیل شد .

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی «أنصارالله» یمن در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرگزاری تسنیم  بیان داشت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، مردی بزرگ و از سلاله نبوی بودند و حرکتی را آغاز کرد و به اوج رساند که مایه فخر و مباهات مسلمانان است.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله اظهار داشت : امام خمینی (ره) امت اسلامی را به وحدت در مقابله با دشمنان فراخواندند و روز جهانی قدس را پایه گذاری کردند که در اکثر کشورهای اسلامی مورد استقبال قرار گرفت . مردم  یمن نیز با لبیک به دعوت امام خمینی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تا آزادی نخستین قبله گاه مسلمانان از اشغال اسرائیل ، با آگاهی و بصیرت این روز را گرامی و زنده خواهند داشت.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.در این روز همه آزادیخواهان جهان و مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در مخالفت با رژیم اشغالگر قدس تظاهرات می کنند .

 

کلیدواژه