جوزا 22, 1396 07:48 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: درس‌ فراموش ناشدنی به تروریست‌ها خواهیم داد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران، درس فراموش ناشدنی جدیدی به تروریست‌ها، حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان خواهند داد.

«سردار سرلشکر محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز یکشنبه در پیامی که در آیین گرامیداشت شهیدان ترور 17 جوزا در مدرسه عالی شهید مطهری تهران قرائت شد، تصریح کرد: نیروهای مسلح، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران مصمم‌تر از گذشته راهبرد مقابله عملی با تروریسم را در دستور کار دارند و زوال قطعی تروریسم را در جغرافیای انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

سرلشکر باقری تاکید کرد: تردیدی نیست که نظام سلطه و صهیونیسم با همراه سازی ارتجاع منطقه، سران رژیم‌های قبیله‌ای و ارتزاق از دلارهای سعودی، تروریسم دست پرورده سازمان‌های جاسوسی و زخم خورده از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی را به مصاف با ملت ایران گسیل داشته‌اند.

سرلشکر باقری با هشدار به شرکت کنندگان در رقص شمشیر اخیر سعودی‌ها و آنهایی که همچنان درصدد طراحی سناریوهایی ضد امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: از سرانجام تروریست‌های مهاجم هفتم ژوئن در تهران و دیگر عوامل خود عبرت بگیرند و از پرورش و تکرار خطا حتی در ذهن و خیال خودداری کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران خاطرنشان کرد: با توسل به زور، خشونت و ترور نمی‌توان نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و بیداری ملت‌های حق طلب را برای فروشکستن کاخ‌های سردمداران کفر، نفاق و شرک جهانی منحرف کرد.

 

کلیدواژه