جوزا 30, 1396 17:02 Asia/Kabul
  • هلاکت 15 داعشی با شلیک یک موشک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

منابع میدانی روز سه‌شنبه اعلام کردند بر اثر اصابت یکی از موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی گروه تروریستی داعش در شهر «الموحسن» Al-Muhasan در استان دیرالزور، شرق سوریه، بیش از 15 تروریست داعشی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش پرس تی وی، چند نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش نیز در میان کشته‌شدگان هستند.

دوشنبه شب نیز اعلام شد بر اثر اصابت یکی از موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی گروه ترویستی داعش در شهر «المیادین» در دیرالزور بیش از 50 تروریست داعشی به هلاکت رسیده‌اند.

هنوز آمار تلفات چهار موشک دیگر از شش موشک شلیک شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به طور دقیق به مقرهای تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، اصابت کرده منتشر نشده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه با هدف تنبیه تروریست‌های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست‌های داعش را در دیرالزور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق و طی کردن مسیر 650 کلیومتری، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت  کردند.

در پی جنایت تروریستی 17 جوزا در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه‌دار ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

 

کلیدواژه