سرطان 01, 1396 13:13 Asia/Kabul
  • بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آستانه روز جهانی قدس اعلام کرد: روز جهانی قدس، روز اسلام، نمایش قدرت امت اسلامی و روز فریاد مظلومیت است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین روز پنجشنبه در بیانیه‌ای، روز قدس را نوید دهنده آزادی بشر از استعمار صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی دانسته و افزوده است: رژیم منحوس اسرائیل، ریشه همه جنگ‌ها، نا‌آرامی‌ها و عقب ماندگی‌ها در منطقه است و ملت‌های اسلامی منطقه، هزینه‌های سنگین بقای این رژیم را پرداخت می‌کنند.

در بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین آمده است: ملت‌های اسلامی منطقه باید در برابر توطئه رژیم‌های مرتجع عرب که خیانت خود را به ملت فلسطین آشکار کردند و کشورهای اسلامی و جریان‌های مقاومت ضد صهیونیستی را به عنوان دشمن معرفی می‌کنند، هوشیار باشند.

در بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین آمده است: نقش اسرائیل در ناامنی منطقه و حمایت از تروریست‌های وهابی نمایان شده و اراده مردمی در تقابل با این رژیم توطئه‌گر و همپیمانان منطقه‌ای و بین المللی آن، ضروری است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنین تاکید کرد: این جمعیت سیاسی با هر گونه خط سازش در به رسمیت شناختن رِژیم صهیونیستی، مخالفت است و همچنان بر خط مقاومت و استقامت در برابر اشغالگران تاکید می‌کند.

کلیدواژه