اسد 28, 1395 17:19 Asia/Kabul
  •  تلاش ایران در مبارزه با ناامنی و  مواد مخدر

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح،آمادگی خود را برای مبارزه با هرگونه ناامنی در مرزهای ایران افزایش داده اند.

 دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران از تلاش جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با ناامنی و مواد مخدر در منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرلشکر پاسدار " سید یحیی رحیم صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران روز پنجشنبه در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی ولایت سیستان و بلوچستان (جنوب شرق ایران) تاکید کرد: نیروهای مسلح،آمادگی خود را برای مبارزه با هرگونه ناامنی در مرزهای ایران افزایش داده اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با نا امنی ها تشخیص ریشه های آن است و با این شناخت می توان با برنامه ریزی دقیق ضریب امنیت درجمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بخشید.

سرلشگر صفوی، اوضاع امنیتی ولایت سیستان و بلوچستان در 2 سال اخیر را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود:قاچاقچیان تلاش می کنند مواد مخدر تولید شده در افغانستان را از طریق سیستان و بلوچستان به کشورهای غربی ارسال کنند اما نیروهای انتظامی، امنیتی ایران مانع ترانزیت مواد مخدر شده اند.

 

 

کلیدواژه