روحانی: ملت ایران در برابر قدرت های جهانی پیروز است
(last modified Tue, 11 Jul 2017 11:00:49 GMT )
سرطان 20, 1396 15:30 Asia/Kabul

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت : ملت ایران با قدرت، وحدت و پشتیبانی از دیپلمات های خود نشان داد که در برابر نقشه قدرت های بزرگ جهانی، قدرت پیروزی دارد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در جشنواره «عمران سلامت» در تهران تاکید کرد: مردم ایران نه تنها در برابر مشکلات ایستادگی می کنند بلکه به ملت های منطقه از جمله سوریه و عراق نیز کمک می کنند. حسن روحانی افزود: مردم و دولت ایران در سخت ترین شرایط اقتصادی به مردم عراق و سوریه کمک کردند.

سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران (1)

« ما (ملت ایران) یک ملت بزرگ هستیم یک ملت ایثارگر هستیم، ما ملتی هستیم که نه روی پای خودمون ایستادیم در برابر مشکلات، به ملت های منطقه هم ما کمک کردیم. »

 

جشنواره «عمران سلامت»

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای معاند منطقه با ایران دشمنی دارند ، تصریح کرد: ایران هر وقت بخواهد در یک امر مهمی پیروز شود به حضور، موافقت و حمایت مردم، هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فداکاری کارگزاران ایران نیاز دارد.

سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران (2)

«هر وقت بخواهیم ما در یک امر مهمی پیروز شویم، نیاز به حضور مردم داریم نیاز به موافقت مردم داریم، نیاز به هدایت و حمایت رهبر معظم انقلااب اسلامی داریم و نیاز به فداکاری کارگزاران داریم.»

 

حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود ، با بیان اینکه از لحاظ زیرساختی و تجهیزات نیز تحول خوبی در بخش پزشکی ایران انجام شده است ، اظهار داشت : امروز بیماری‌های سخت در ایران قابل درمان است و بیماران برای درمان به کشورهای غربی مراجعه نمی کنند ، ضمن اینکه ایران مرجعی برای درمان  بیماری‌های مختلف تبدیل شده است و بیماران سایر کشورها به ایران سفر می‌کنند .

رییس‌ جمهور با تأکید بر اینکه مسیر طرح تحول سلامت با قوت ادامه خواهد یافت ، افزود : وجود تجهیزات و اقدامات زیرساختی در کنار کادر متخصص، حاذق و ماهر درمانی در این بخش تحول بسیار خوبی ایجاد شده  است.

«سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز در این جشنواره گفت: با توسعه زیر ساخت های آموزشی و آزمایشگاه های تحقیقاتی در ایران، رتبه تولید مقالات پزشکی ایران در جهان از 20 به 18 ارتقاء پیدا کرد.

در حاشیه جشنواره «عمران سلامت» نیز نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و طرح های عمرانی تاثیرگذار بر خدمات رسانی به مردم در بخش سلامت به نمایش گذاشته ‌شد.

کلیدواژه