امام جمعه موقت تهران: حمایت از خونریزان جهان ، ماهیت اصلی آمریکا است
(last modified Fri, 14 Jul 2017 10:13:50 GMT )
سرطان 23, 1396 14:43 Asia/Kabul
  • امام جمعه موقت تهران: حمایت از خونریزان جهان ، ماهیت اصلی آمریکا است

خطیب نماز جمعه گفت : آمریکا هر روز بر جنایت خود می افزاید و حمایت از خونریزان و قاتلان جهان برای این کشور عادی شده است.

«آیت الله محمد علی موحدی کرمانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، به آزاد سازی شهر موصل توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق اشاره کرد و افزود:  پیام آزادسازی موصل، این است که اگر مردم در برابر ستمگران مقاومت کنند، خداوند آنها را یاری می کند.

موحدی کرمانی، با اشاره به حضور دهها هزار تروریست از 86 کشور جهان در بین تروریست های  داعش در عراق و سوریه ، تصریح کرد: حمایت تروریست ها از جمله رژیم صهیونیستی ، ماهیت اصلی آمریکا است.

وی همچنین به اقتدار نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی به اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران همچون تجهیزات پیشرفته دفاعی و حمله موشکی سپاه به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه اعتراف کرده اند و قدرت نظامی ایران را یکی از چالش های کشورشان دانسته اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین به اقدامات ضد ایرانِی واشنگتن در اعمال فشارهای اقتصادی اشاره کرد و افزود: مردم ایران در چهار دهه گذشته با مقاومت ، همه فشارها را تحمل و از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده اند.

امام جمعه موقت تهران ، در خصوص علت بی اعتمادی کشورهای جهان به آمریکا، گفت: نتیجه اعتماد کشورها به آمریکا از جمله در مصر ، خیانت‌ بود چرا که واشنگتن هیچ دستاوردی برای ملت‌ها نمی‌گذارد.

 

کلیدواژه