آمریکا عامل اصلی پشتیبانی از گروه های تروریستی و تروریسم دولتی در منطقه
(last modified Mon, 17 Jul 2017 07:12:48 GMT )
سرطان 26, 1396 11:42 Asia/Kabul
  • آمریکا عامل اصلی پشتیبانی از گروه های تروریستی و تروریسم دولتی در منطقه

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، آمریکا را عامل اصلی پشتیبانی از گروه های تروریستی و تروریسم دولتی در منطقه عنوان کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، «سردار سرتیپ سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اینکه آمریکا به عنوان ناقض اصلی حقوق بشر در جهان شناخته می شود گفت: این کشور تلاش می کند با وارونه کردن مفهوم تروریسم و گسترش دامنه آن به گروه های مقاومت، به اهداف خود در منطقه دست یابد.

سرتیپ جزایری با بیان اینکه شواهد، اسناد و مدارک از شکل گیری یا تقویت گروه های تروریستی از سوی آمریکا و انگلیس حکایت دارد افزود: همه رژیم هایی که به تروریست ها در عراق و سوریه کمک کرده اند، گرفتار مشکلاتی هستند که در آینده مصائب آنها بیشتر هم خواهد شد و آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی امنیتی عربی - صهیونیستی، جامعه بزرگ عربی در منطقه و سراسر جهان باید حول محور آزادی سرزمین فلسطین و حمایت بیشتر از گروه های مقاومت منطقه، روند جدیدی در مقابله با زیاده خواهی ها و تجاوزگری آمریکا و صهیونیسم را آغاز کنند.

سرتیپ جزایری تصریح کرد: آمریکا هر قدر تلاش کند چهره تروریست بزرگ یعنی رژیم صهیونیستی را مثبت جلوه دهد و یا از طریق ایران هراسی، اشغال فلسطین را به فراموشی بسپارد، باید بداند که این مساله هرگز از دید ملت ها پنهان نخواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران خاطرنشان کرد: به اذعان کارشناسان نظامی، گروه های مقاومت و فلسطینی ها در مبارزه با رژیم صهیونیستی، پیروز نهایی خواهند بود.