سرلشکر موسوی: دشمنان به دنبال شکست جبهه مقاومت در منطقه هستند
(last modified 1396-06-03T05:19:35+00:00 )
سنبله 03, 1396 09:49 Asia/Kabul
  •  سرلشکر موسوی: دشمنان به دنبال شکست جبهه مقاومت در منطقه هستند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در اتاق فکرهای خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران نقشه های شوم کشیده اند و به دنبال شکست جبهه مقاومت در منطقه هستند.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در قم(جنوب تهران) با اشاره به اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به دنبال از میان بردن اصل و اساس انقلاب اسلامی است اظهار کرد: مستکبران غربی با همراهی ایادی خود هر توطئه و دسیسه ای را که از دستشان برآمده علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی به کار گرفته اند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به توسعه و پیشرفت دست یابد افزود: مستکبران غربی تلاش می کنند فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب با شکست مواجه نشود تا از این طریق به سلطه گری خود ادامه دهند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی پرورش یافته مکتب اباعبدالله الحسین(ع)، امام سوم شیعیان جهان هستند تاکید کرد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگی را علیه ایران و جبهه مقاومت در منطقه آغاز کنند، پایان آن به دست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

کلیدواژه