سنبله 03, 1395 09:39 Asia/Kabul
  • سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات ایران
    سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات ایران

وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد: پیوند مردم، نیروهای نظامی و انتظامی با وزارت اطلاعات باعث شده است مجالی برای تروریست‌ها باقی نماند.

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات ایران شامگاه سه‌شنبه به مناسبت شروع هفته دولت، در یک برنامه‌ تلویزیونی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دولت طی سه سال اخیر، گفت: دولت یازدهم طی سال‌های فعالیت خود در عرصه‌های سلامت و امنیت خدمات برجسته‌ای از خود بر جا گذاشته است.

علوی با بیان اینکه دشمن توان خود را به کار گرفته است تا ضربه‌ای به امنیت جمهوری اسلامی ایران وارد کند، تصریح کرد: با هوشیاری نیروهای وزارت اطلاعات و همکاری دستگاه‌های اثرگذار در برقراری امنیت، دشمن ناکام مانده و تروریست‌ها تحت اشراف اطلاعاتی قرار گرفته و سپس تعقیب و با آن‌ها برخوردهای لازم انجام شده است.

وزیر اطلاعات ایران همچنین با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات نفس تروریست‎ها را بند آورده است، گفت: وزارت اطلاعات در مناسبت‌های مختلف به تروریست‌ها پیغام داده که خیال اقدام تروریستی در ایران را از یاد ببرند.

علوی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با گروهک‌های تروریستی در غرب ایران اظهار کرد: طی روزهای اخیر با تیم منافقین در غرب ایران برخورد شد که در حال حفر تونل و به دنبال ناامنی برای تعدادی از پاسگاه‌های غربی ایران بودند.

وزیر اطلاعات ایران با اشاره به عملیات انجام‌ شده ضد گروهک‌های تروریستی در غرب ایران اظهار کرد: در این عملیات، فرمانده تیپ موصل داعش کشته و سه نفر دیگر از آن‌ها دستگیر شدند.

 

کلیدواژه