میزان 28, 1396 10:52 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: پایان عمر گروه‌های تروریستی فرا رسیده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، به موفقیت‌های چشم‌گیر جبهه مقاومت در مبارزه با گروه‌های تروریستی در سوریه اشاره و تاکید کرد: پایان عمر گروه‌های تروریستی فرا رسیده است.

«سردار سرلشکر محمد باقری» در ادامه سفر به سوریه، در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق عملیاتی این کشور در جمع رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، اظهار کرد: رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی و درخشان در برابر دشمنان و گروه‌های تروریستی، وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم بوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و اعتماد به نفس رزمندگان جبهه مقاومت، برگرفته از تجربه‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

سرلشکر باقری همچنین ابراز امیدواری کرد: روند پیشروی‌ و پیروزی‌های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم ادامه یابد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز سه‌شنبه در صدر هیاتی نظامی وارد دمشق پایتخت سوریه شد. سرلشکر باقری در دمشق با «بشار اسد» رئیس جمهوری، «فهد جاسم الفریج»، Fahd Jassem al-Freij وزیر دفاع و «علی ایوب» رئیس ستاد کل ارتش سوریه دیدار و گفت و گو کرده است.

 

کلیدواژه