شمخانی: دروغ پردازی‌های آمریکا برای مردم منطقه ارزشی ندارد
(last modified 1396-07-30T04:44:55+00:00 )
میزان 30, 1396 09:14 Asia/Kabul
  •  شمخانی: دروغ پردازی‌های آمریکا برای مردم منطقه ارزشی ندارد

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تاکید کرد: اتهامات و دروغ پردازی های آمریکا و رسانه های نظام سلطه برای مردم منطقه که از خطر تروریسم رها شده اند و ایران را حامی خود در برابر گروه های تکفیری می دانند، ارزشی ندارد .

«علی شمخانی» روز شنبه در دیدار ‏«صالح العاروری» ‏‏ نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‏ در تهران با اشاره به تاثیر راهبردی حضور ایران در عرصه مبارزه با تروریسم که با درخواست دولت های عراق و سوریه انجام شده است گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از تغییر موازنه در منطقه به نفع مردم احساس تهدید می کنند و با طرح بهانه های واهی چون جلوگیری از نفوذ منطقه ای ایران به دنبال محدودسازی مسیر مقابله با تروریسم هستند.

شمخانی با ابراز تاسف از اقدامات غیراسلامی و ضدانسانی گروه های تکفیری و برخی کشورهای حامی آنها در منطقه که چهره نورانی اسلام مشوش کرده اند ، تصریح کرد: هر اقدامی که موجب خارج شدن موضوع فلسطین از اولویت اصلی جهان اسلام شود، خیانت به همه مسلمانان است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران مبارزه مستمر با رژیم صهیونیستی را سیاست اصولی و راهبرد غیرقابل تغییر جبهه مقاومت عنوان کرد وافزود: اقدامات سیاسی و میدانی همواره به عنوان رویکردهای تاکتیکی در خدمت تحقق راهبرد اصلی که پایان دادن به اشغالگری صهیونیست هاست ازجانب گروه های مقاومت پیگیری می شود.

صالح العاروری نیز در این دیدار با محکوم کردن اقدامات خشن و غیرانسانی گروه های تکفیری که به نام اسلام بزرگ ترین ضربه ها را به مسلمانان وارد کرده اند گفت: این گونه اقدامات ضمن به حاشیه بردن مبارزات حق طلبانه مردم فلسطین، به طور قطع در مسیر تامین اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنهاست.

 

کلیدواژه