عقرب 04, 1396 10:41 Asia/Kabul
  • انهدام یک تیم تروریستی توسط سپاه پاسداران

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در منطقه چالدران، شمال غرب ایران، خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه اعلام کرد: درپی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو نفر از مردم بومی، تیم‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)، تروریست‌ها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.

اطلاعیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌افزاید: دراین درگیری با انهدام کامل تیم تروریستی، چهار تروریست به هلاکت رسیدند و سلاح، تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان کشف شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی ایران اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده است و هرگونه تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در ایران را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

 

کلیدواژه