سرتیپ جزایری: ایران در مسائل دفاعی هیچ مذاکره‌ای با بیگانه نخواهد داشت
(last modified 1396-08-10T09:57:44+00:00 )
عقرب 10, 1396 14:27 Asia/Kabul
  • سرتیپ جزایری: ایران در مسائل دفاعی هیچ مذاکره‌ای با بیگانه نخواهد داشت
    سرتیپ جزایری: ایران در مسائل دفاعی هیچ مذاکره‌ای با بیگانه نخواهد داشت

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای در زمینه مسائل دفاعی با طرف‌های بیگانه نخواهد داشت و درباره امکانات و شیوه‌های دفاع از خود با هیچ‌کس معامله‌ای نخواهد کرد.

سردار سرتیپ «مسعود جزایری» در گفت و گو با «ترند نیوز» جمهوری آذربایجان؛ درباره اهداف آمریکا برای تضعیف توان دفاعی ایران، تصریح کرد: این اقدام آمریکا درچارچوب طرح خاورمیانه بزرگ و منافع رژیم اسرائیل بوده، اما ایران سیاست مستقل خود را مبتنی بر نقشه راه یعنی دفاع از خود و مظلومان جهان ادامه می‌دهد و این سیاست تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: ایران دارای توان بازدارندگی قابل توجهی در برابر اقدامات احتمالی آمریکا است و آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران عوارض وخیم و وحشتناکی برای آنان دارد.

سردار سرتیپ جزایری، هدف آمریکا از ایجاد داعش را گسترش اسلام‌هراسی و ایجاد جنگ نیابتی در منطقه دانست و گفت: جبهه مقاومت و ایران برای مقابله با این سیاست شیطانی آمریکا و به چالش کشیدن راهبردهای آمریکا در منطقه، اقدام ‌کردند، بنابراین طبیعی است که آمریکایی‌ها از ایران عصبانی باشند.

سردار سرتیپ جزایری با بیان اینکه آمریکا پس از شکست داعش در منطقه در پی ایجاد توطئه جدید در خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: افکار عمومی و دولت‌های مستقل منطقه باید هوشیار باشند تا طرح جدید آمریکا را در منطقه شکست دهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران همچنین با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بپذیرند، نیروهای حشد الشعبی جز واقعیت‌های صحنه تحولات عراق هستند، افزود: واقعیت‌های نظامی در غرب آسیا بیانگر شکست‌ پی در پی تروریست‌ها است و شکست قطعی داعش در عراق مقدمه‌ای برای تداوم شکست‌ دیگر تروریست‌ها در منطقه خواهد بود.

 

کلیدواژه