قوس 01, 1396 18:13 Asia/Kabul
  •  هشدار سرتیپ اسماعیلی به دشمنان در صورت هرگونه تعرض به ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان بدانند که در صورت هرگونه تعرض به ایران، سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی، قتلگاهشان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش ایران روز چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در مصلی امام خمینی (ره) تهران با تبریک ایام پیروزی جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: پاگذاشتن دشمنان به ایران از راه هوا و فضا، با مرگ قطعی آنان همراه خواهد شد.

سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «دوران بزن و در رو تمام شده است» افزود: پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران قول می‌دهد که اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به دشمنان از راه هوا و فضا ندهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش ایران اظهار کرد: پدافند هوایی ایران آنچه در این سالها در بحث زیرساخت‌های علمی کسب کرده ناشی از اعتقاداتش است و پدافند هوایی از همه این دستاوردها و همه نیروهای مسلح ایران حراست خواهد کرد.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.

 

کلیدواژه