ایران درباره توان دفاعی خود با کشوری مذاکره نمی کند
(last modified 1396-09-08T12:12:36+00:00 )
قوس 08, 1396 16:42 Asia/Kabul
  •  ایران درباره توان دفاعی خود با کشوری مذاکره نمی کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی درباره توان دفاعی خود با کسی مذاکره نخواهد کرد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره توانایی نظامی جمهوری اسلامی گفت: توان دفاعی ایران یک توان مشروع برای دفاع از خود مانند بسیاری از کشورها است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران درباره حضور ایران و روسیه در بازسازی توان دفاعی سوریه اظهار کرد: بازسازی سوریه یک کار بزرگ و مهم برای ایران است و ادامه کار مبارزه با تروریسم در واقع از طریق بازسازی انجام خواهد شد که شامل همه حوزه ها از جمله دفاعی است.

سرتیپ حاتمی همچنین با تبریک روز نیروی دریایی، از الحاق یک ناوچه در هفته آینده به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر خبر داد.

هـفـتـم قوس (28 نوامبر) سالروز حماسـه‌آفرینى پرسنل ناوچه موشک‌انداز «پیکان»، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شده است.

درچنین روزی، پرسنل ناوچه موشک‌انداز پیکان در عملیات مروارید با خلق حماسه‌ای به یادماندنی با حمله به پایانه‌هاى صدور نفت «البکر» و «الامیه» عراق، بـیـش از دو سوم ایـن پـایـانـههـا را مـنـهـدم کـردند و پـرچـم ایران را بر مرتفعترین دکل این پایانه‌ها به اهتزاز درآوردند.

 

کلیدواژه