جدی 10, 1396 11:49 Asia/Kabul
  •  وزیر کشور ایران : دشمنان ملت ایران مدعی حمایت از مردم شده اند!

وزیر کشور ایران ، گفت : دشمنان ایران به ویژه آنها که در کشورشان هیچ جایگاهی ندارند ، در چند روز اخیر ادعای حمایت از حقوق مردم ایران را سر داده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز یکشنبه در نخستین اجلاس پنجمین دوره شورای عالی استان ها در تهران و در واکنش به برخی فرصت طلبی ها و اقدامات آشوب طلبانه در برخی شهرهای ایران، افزود: ادعای حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه و آمریکا و خوشحالی آنها از برخی اغتشاشگری ها در ایران، گویای علت برخی اتفاقات در ایران است.

وزیر کشور ایران، با تاکید براینکه به هیچ وجه اجازه داده نخواهد شد جامعه دچار ناامنی و تزلزل شود، تصریح کرد: دشمنان، ملت ایران را نشناخته اند و قطعاً با مدارا ، تدبیر و پاسخگویی به مطالبات مردمی همه امور در مسیر خود قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و بی نظمی کرده اند باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپردازند.

در دو روز گذشته تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سر دادن شعارهایی، به عدم تعیین تکلیف مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت، اعتراض کردند که برخی از این تجمع ها از سوی افراد ناشناس و اغتشاشگر و در اقدامی از پیش طراحی شده، به آشوب کشیده شد و فرصت طلبان به چند مرکز دولتی و بانک‌ها حمله و اماکن عمومی را تخریب کردند.

مقامات آمریکایی و رسانه های بیگانه و ضد انقلاب هم با سوء استفاده از تجمعات مردمی تلاش کردند ، این تجمعات را در مسیر ایجاد اختلال و آشوب هدایت کنند.

 

کلیدواژه