راهپیمایی خودجوش ملت ایران ضد توطئه جدید دشمنان انقلاب اسلامی
(last modified Wed, 03 Jan 2018 07:09:48 GMT )
جدی 13, 1396 11:39 Asia/Kabul
  • راهپیمایی خودجوش ملت ایران ضد توطئه جدید دشمنان انقلاب اسلامی

ملت ایران با برگزاری راهپیمایی گسترده در بیشتر شهرها، خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.

ازپنجشنبه هفته گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی، گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها ازسوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران درسایه حمایت برخی کشورهای خارجی و عوامل آنان ازجمله گروهک تروریستی منافقین به آشوب کشیده شد.

ملت ایران روز چهارشنبه در بیشتر شهرها از جمله «دهلران» در استان ایلام، غرب ایران، «اهواز» و «ایذه» در جنوب غرب ایران، «لرستان»، «همدان» و کرمانشاه در غرب ایران، استان «البرز» در غرب تهران، «اصفهان» و استان مرکزی ایران با شرکت در راهپیمایی گسترده، توطئه جدید دشمنان و فتنه کور آنان را محکوم و با آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند. 

راهپیمایان همچنین با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، خواستار پایان دادن به ناآرامی‌ها و اغتشاشات در برخی شهرهای ایران شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها از مسوولان ایران هم خواستند با برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی به طور جدی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم به ویژه بیکاری باشند.

راهپیمایی خودجوش ملت ایران درمحکومیت اغتشاشات اخیر در برخی از شهرها هم فردا (پنجشنبه) و برخی دیگر نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه