سردار سلامی: آمریکا به عظمت ملت ایران اعتراف کرده است
(last modified Wed, 10 Jan 2018 10:44:23 GMT )
جدی 20, 1396 15:14 Asia/Kabul
  •  سردار سلامی: آمریکا به عظمت ملت ایران اعتراف کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: آمریکا به عظمت و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران در مبارزه های متعدد اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» روز چهارشنبه در مراسمی در استان سمنان در شرق تهران، افزود: انقلاب اسلامی ایران، برای همه اقشار جامعه به خصوص مستضعفان است و ملت آگاه ایران در 40 سال گذشته در مقابل یاوه گویی های دشمنان ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه، اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران استعمارگری های نوین آمریکا در منطقه و کل جهان را خنثی کرد و استکبار جهانی را به گورستان جهل فرو برده است.

سردار سلامی، اضافه کرد : با اراده ملت ایران اکنون دوران ذلت و خواری استکبار جهانی فرا رسیده است و اکنون مسوولان ارشد آمریکایی برای دیدار با حاکمان منطقه خاورمیانه، مخفیانه به این کشورها سفر می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ هشت ساله، تحریم های ناجوانمردانه و با رویکرد انزوا طلبی علیه ملت ایران، درصدد ناامید کردن مردم از آرمان های انقلاب اسلامی بود، اما ملت ایران با اتحاد و همدلی تمامی این توطئه ها را خنثی کردند.

 

کلیدواژه