جدی 24, 1396 18:29 Asia/Kabul
  • سرتیپ جزایری: مطالبه گری ترامپ از ایران تبلیغاتی و عملیات روانی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با هیچ کس مذاکره و معامله نمی کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ «مسعود جزایری» روز یکشنبه در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در مورد تضعیف توان دفاعی ایران تصریح کرد: آنچه این روزها آمریکا در خصوص مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می کند، از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیات روانی است و با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب 22 جدی (12ژانویه) همزمان با تمدید تعلیق تحریم های هسته ای ایران، چهار شرط از جمله تغییر برخی مفاد برجام، دسترسی به سایت های نظامی و تحریم و تضعیف توان موشکی ایران را برای باقی ماندن کشورش در برجام تعیین کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، با بیان اینکه چنانچه ایران در برابر فشار غرب کوتاه می آمد تاکنون ده ها بار بلعیده شده بود، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در پی عبور از سد دفاعی محکم ایران و نفوذ و ضربه زدن به کشور هستند، بنابراین نیروهای مسلح ایران در چارچوب سیاست ها و با هوشیاری کامل از تمامیت کشور، نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و مردم مراقبت می کنند.

سردار جزایری تاکید کرد: سیاست نیروهای مسلح ایران دفاع مستحکم و برخورد شکننده با دشمن بزرگ است و برای این منظور لحظه ای درنگ جایز نیست.

کلیدواژه