ولایتی: برجام به هیچ وجه بازنگری نخواهد شد
(last modified 1396-10-27T14:43:03+00:00 )
جدی 27, 1396 19:13 Asia/Kabul
  •  ولایتی: برجام به هیچ وجه بازنگری نخواهد شد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل گفت: برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به هیچ وجه قابل بازنگری نیست و هر آنچه مورد توافق هفت کشور امضاء کننده بوده، باید همان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل  روز چهارشنبه در دیدار «حموده یوسف صباغ» رئیس مجلس سوریه در تهران با بیان اینکه موردی به برجام اضافه نخواهد شد اظهار کرد: ایران هرگز به هیچ بیگانه ای اجازه نخواهد داد از مراکز حساس دفاعی بازدید کند.

ولایتی تاکید کرد: آمریکایی ها به اهدافشان در یمن، سوریه و عراق نرسیدند و عمر حضور آنها در منطقه پایان یافته است.

حموده یوسف صباغ نیز در این دیدار با بیان اینکه توطئه های بزرگی برای سوریه چیده شده بود که این مسئله با همکاری های ایرانی - سوری به شکست انجامید ابراز امیدواری کرد: تهران یکی از شرکای اصلی دمشق در بازسازی سوریه بعد از جنگ باشد.

ولایتی همچنین در دیدار «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان گفت: به برکت اقدامات جنبش امل و حزب الله لبنان امروز این کشور یکی از افتخارات کشورهای اسلامی و عربی منطقه بوده و نقش مقاومت در این افتخار آفرینی بسیار تاثیرگذار است.

نبیه بری نیز در این دیدار با تاکید بر وحدت میان کشورهای اسلامی گفت: مسلمانان با سیاستمدار جدیدی در آمریکا روبه رو هستند که مواضع ثابتی ندارد.

رئیسان مجالس سوریه و لبنان برای شرکت در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به تهران سفر کرده ‏اند.

 

کلیدواژه