توهم و فرافکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران در اجلاس داووس
(last modified Fri, 26 Jan 2018 07:06:01 GMT )
دلو 06, 1396 11:36 Asia/Kabul
  • توهم و فرافکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران در اجلاس داووس

«بنیامین نتانیاهو» نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: تنها مساله حائز اهمیت برای وی، ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی است و حفظ توافق هسته‌ای و لغو آن اهمیتی ندارد.

به گزارش رادیو دری،نتانیاهو روز پنجشنبه در نشستی به میزبانی «فرید زکریا» در اجلاس داووس ادعا کرد: اروپایی‌ها توافق بدی را با ایران امضاء کرده‌اند و نباید این توافق بد را حفظ کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است و تلاش دارد آمریکا را به خروج از «برجام» مجاب کند، مدعی شد: نمونه‌‌هایی در تاریخ بوده که کشورها توافق‌های بدی امضاء کرده‌اند و پایبندی ‌به آن باعث پشیمانی‌شان شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ساز و کار بازرسی‌ها در ایران مشکل‌دار است و تهران می‌‌گوید اجازه نمی‌دهد از مراکز نظامی‌ بازدید شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که می‌کوشد افکار عمومی جهان را ضد ایران و «برجام» بدبین کند مدعی شد: «برجام» به ایران این امکان را می‌دهد که ظرف هشت تا ۱۰ سال دیگر، بتواند اورانیوم کافی برای ۱۰۰ تا ۲۰۰ بمب اتمی را تولید کند.

فرافکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران، موضوع جدیدی نیست و وی در هر نشستی تلاش می‌کند بحث «ایران‌هراسی» را با طرح اتهام‌های پوچ درنظر افکار عمومی نگه‌دارد.

ایران در بحث برنامه هسته‌ای خود درچارچوب «برجام» متعهد بوده و به اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است. 

رژیم صهیونیستی درحالی مدعی است که ایران به دنبال ساخت بمب اتمی است که این رژیم همه سیستم‌های بین‌المللی حاکم بر سلاح‌های کشتارجمعی را نادیده گرفته و سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل خطری جدی برای امنیت جهانی است. 

کلیدواژه