استقلال فکری و آزادخواهی ملت ایران با تدبیر امام خمینی (ره)
(last modified Thu, 01 Feb 2018 08:55:58 GMT )
دلو 12, 1396 13:25 Asia/Kabul
  • استقلال فکری و آزادخواهی ملت ایران با تدبیر امام خمینی (ره)

سخنران مراسم گرامیداشت 12 بهمن/دلو سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران امروز از نظر استقلال فکری و آزادیخواهی، روی پای خود ایستاده و تصمیم می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی خمینی» نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سخنران مراسم گرامیداشت 12 بهمن روز پنج شنبه در سخنانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) در جنوب تهران، استقلال فکری و آزادی خواهی را از آموزه های امام (ره) دانست و افزود: ایران امروز از خود و از هر کشور یا نظام و جریانی که مصلحت بداند دفاع می کند چراکه شرق و غرب برای ایران تصمیم نمی گیرند و این برای ایران ارزش است.

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ملت ایران توانستند قدرت های شرق و غرب را از کشورشان بیرون و غرب زدگی و شرق زدگی را از قلب ها و ذهن های خود دور کنند.

­سیدعلی خمینی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان زنده است، تصریح کرد: دلیل زنده بودن انقلاب این است که مردم ایران همان آرمان هایی که ۴۰ سال پیش داشتند، امروز آن ها را می خواهند و می پسندند. 

امروز پنجشنبه، 12 بهمن/دلو برابر با «1فوریه» 2018 میلادی آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی (ره)، پس از پانزده سال دوری و تبعید به خاک ایران اسلامی است.