دلو 18, 1396 15:33 Asia/Kabul
  •  تاکیدبرحضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خنثی شدن توطئه دشمنان

رئیس دفتر رئیس جمهوری، سخنگوی دولت و معاون پارلمانی رئیس جمهوری اسلامی ایران بر مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خنثی شدن توطئه دشمنان ملت ایران تاکید کردند.

«محمود واعظی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به شرایط کنونی منطقه از جمله بحران حضور داعش در عراق و سوریه و بحران یمن اشاره کرد و افزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بسیار تعیین کننده است و  موجب خواهد شد، توطئه های دشمنان علیه ایران و اسلام، خنثی شود.

«محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت ایران هم با تاکید بر این که ملت ایران با حضورگسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر انسجام ملی را به نمایش می گذارد، گفت: ریشه کن کردن و محو تروریسم در قالب گروه تروریستی داعش نیاز به مشارکت گسترده دارد و می توان انسجام ملی ایران را در 22 بهمن به نمایش گذاشت.

«حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران هم گفت: پیروزی های قابل توجه ایران از جمله ریشه کن کردن تروریست ها در منطقه و خنثی کردن توطئه های آمریکا به تلاش بدخواهان برای ایجاد مشکلات برای ملت ایران منجر شده است که حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن جوابی قاطع به دشمنان انقلاب خواهد بود.

مردم سراسر ایران اسلامی هر سال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان‎های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‎کنند.

 

کلیدواژه