دلو 22, 1396 11:44 Asia/Kabul
  •  حضور گسترده و حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

مردم سراسر ایران اسلامی همزمان با شهر تهران در بیش از 1000 شهر و چهار هزار روستا در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضوری میلیونی و تماشایی دارند.

راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان صبح روز یکشنبه در مشهد، شمال شرق ایران، آغاز شد. راهپیمایان دراین جشن ملی با حمل پرچم‌های ایران، تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ شعارهای «الله اکبر»، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

مردم شهر قم، جنوب تهران هم به همراه مراجع عظام تقلید، علما، طلاب حوزه‌های علمیه و مسوولان با حضوری باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اسلامی اعلام و با حمل پلاکاردهایی، تهدیدهای آمریکا و غرب علیه ایران را محکوم کردند.

مرزداران شیعه و سنی در استان کرمانشاه، غرب ایران نیز با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشاندند.

مردم اصفهان، مرکز ایران هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با فریادهای «الله اکبر»، «خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکاردهایی علیه استکبار و حامیانش باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.

ایرانیان دیگر شهرهای ایران نیز با حضور حماسی، میلیونی و در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن، یک‌صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنند.

 

کلیدواژه