دلو 26, 1396 15:34 Asia/Kabul
  • سردار سلیمانی: قصاص خون عماد مغنیه نابودی رژیم‌صهیونیستی است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: قصاص خون «عماد مغنیه» شلیک موشک و کُشتن یک نفر نیست، بلکه قصاص خون عمادهایی که در فلسطین، لبنان و ایران با توطئه اسرائیل به شهادت رسیدند؛ برچیدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

«عماد مغنیه» معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب الله لبنان بود که در ١٢ فوریه ٢٠٠٨ در دمشق سوریه طی عملیاتی تروریستی از سوی عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) به شهادت رسید.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی»، روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت شهید «عماد مغنیه» در تهران، افزود: امروز غزه و لبنان نقاط تولید اضطراب دائم برای رژیم اسرائیل است و هر موشکی که از فلسطین شلیک می‌شود می‌توان اثر انگشت عماد مغنیه را در آن دید.

فرمانده نیروی قدس سپاه، تصریح کرد: عماد مغنیه،  گروه‌های فلسطینی را با مرکز مقاومت اتصال داد، حماس را قدرتمند و جبهه خلق برای آزادی فلسطین را فعال کرد و با این تفکر توانست غزه را به یک دژ تسخیرناپذیر تبدیل کند.

سرلشکر سلیمانی، خاطر نشان کرد: اعمال رژیم صهیونیستی بیانگر ناپایداری آن رژیم بوده و اکنون وحشت، دست و پا زدن‌ها و حملات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی نشانگر آخرین تلاش‌های دشمن است.

وی، تأکید کرد: راه عماد مغنیه و دیگر شهدای لبنان و عراق استمرار خواهد داشت و هر روز بر وسعت آن برای سربلندی جهان اسلام افزوده می شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین گفت: نام شهید «عماد مغنیه» برای دشمنان رعب‌آور و برای دوستانش امیدآور بود و شهادت اسطوره جریان مقاومت، موجب بُهت جهان شد و اندوهی عمومی را در جهان اسلام به وجود آورد.

 

کلیدواژه