حوت 16, 1396 11:03 Asia/Kabul
  • حماس : عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گناهی نابخشودنی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مغایر با خواست ملت‌ها دانست.

به گزارش رادیو دری ؛ جنبش حماس روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای با اشاره به مخالفت ملت‌ها با هرگونه رابطه با اشغالگران یا حضور آن‌ها در فلسطین اعلام کرد جنبش حماس، شکل‌های سریع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که به طور رسمی یا غیررسمی از سوی گروه‌ و شخصیت‌هایی که برای تعمیق اشغالگری و پوشش جنایت‌های این رژیم علیه مردم فلسطین فعالیت می‌کنند، دنبال می‌کند.

جنبش حماس با ابراز تاسف از تلاش‌های تازه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دراین مرحله حساس از عمر فلسطین افزود: هدف از این اقدام نابخشودنی القاء اشغالگری  در ذهن نسل‌ها است.

این جنبش فلسطینی با تقدیر از مواضع امت اسلامی درقبال مساله فلسطین، برتداوم حمایت از مردم فلسطین و حقوق آن‌ها و  مخالفت با رژیم جعلی اسرائیل تاکید کرد.

جنبش حماس همچنین از نقش جنبش جهانی تحریم کالاهای صهیونیستی قدردانی و تصریح کرد: این جنبش با حمایت گسترده‌ای در سطح جهان برای مقابله با ظلم و اقدامات اشغالگران اسرائیلی علیه مردم فلسطین رو به‌رو شده است.

درادامه رقابت برخی دولت‌های حاشیه خلیج‌فارس برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ماه‌های آخر سال 2017، امارات و عربستان و بحرین همه خطوط قرمز را در رابطه با عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل شکستند.

کلیدواژه