حوت 22, 1396 11:15 Asia/Kabul
  •  با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ ایثار و شهادت تجدید حیات یافت

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری که پیش از آن به فراموشی سپرده شده بود، دوباره تجدید حیات یافت.

آیت‌الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه در آغاز بکار چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، با تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی قدرت مدیریت جنگ و مقابله با دشمن را هم درتوان خود دارد.

آیت الله جنتی گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید حفظ شود؛ همچنین ارتش، که پیش از انقلاب قدرت نداشت از خود دفاع کند، پس از انقلاب اسلامی در جنگ مقاومت کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حفظ وحدت در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مسوولان حواسشان باشد دشمن می‌خواهد توطئه کند و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را راه بیاندازد.

آیت‌الله جنتی افزود: برخی می‌خواهند با هر بهانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال ببرند؛ ازجمله مساله حجاب که کرامت و شرف زن و مایه عفاف است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی می‌خواهند حجاب را خدشه‌دار کنند و با حرکات زشت حجاب خود را به باد می‌دهند درحالی‌که شرف و عفاف خود را بر باد می‌دهند و باید با آن‌ها محکم برخورد شود.

درچهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم قراراست انتخابات هیات رئیسه برگزار شود.  با رای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رئیس، دو نایب رئیس، دو منشی و دو کارپرداز برای مدت دوسال انتخاب می‌شوند. 

مهمان ویژه چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که درباره موقعیت منطقه‌ای جمهوری اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها سخنرانی می‌کند.

 

کلیدواژه