دریادار خانزادی: همه محاسبات آمریکا علیه ایران غلط از کار درآمده است
(last modified 1396-12-26T14:31:12+00:00 )
حوت 26, 1396 19:01 Asia/Kabul
  •  دریادار خانزادی: همه محاسبات آمریکا علیه ایران غلط از کار درآمده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش ناکام استکبار جهانی برای حضور نامشروع در منطقه غرب آسیا گفت: همه محاسبات آمریکا علیه ایران غلط از کار درآمده است.

امیر دریادار «حسین خانزادی» روز شنبه در خرمشهر(جنوب غرب ایران) گفت: آمریکایی ها برای حضور در جهان و نفوذ در منطقه غرب آسیا، از ظرفیت دریا استفاده کردند که ایران با بهره گیری از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، دست استکبار را از این منطقه قطع کرد.

دریادار خانزادی با بیان اینکه آمریکا برای تأمین هزینه های سنگین ناوگان دریایی خود باید به کشورهای سرمایه دار دست درازی کند، خاطرنشان کرد: مهم ترین خطوط ارتباطی دریا و گذرگاههای راهبردی در منطقه ،غرب آسیا است و نظام جمهوری اسلامی ایران که انقلابش بر گرفته شده از آموزه های دینی است، این منطقه را از سلطه استکبار خارج کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، هشت سال جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران را به عنوان یک مقطع تاریخی و افتخارآمیز برای جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بدانند که نیروهای مسلح ایران در صف شهادت ایستاده اند و ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.