12 فروردین " روز جمهوری اسلامی ایران "
(last modified Sun, 01 Apr 2018 06:56:46 GMT )
حمل 12, 1397 11:26 Asia/Kabul
  • 12 فروردین

امروز(یکشنبه) 12 فروردین/حمل روز «جمهوری اسلامی»، تجلی واقعی خواست و اراده ملت بزرگ ایران در تحقق عزت اسلامی و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم مومن و انقلابی ایران است.

دوازدهم فروردین/حمل 1358 هجری شمسی (اول آوریل 1979) ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را در تاریخ معاصر بی نظیر دانست.

ملت ایران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در لبیک به امام و مقتدای خویش با حضور آگاهانه در عرصه انتخابات به «جمهوری اسلامی» رای مثبت دادند و از همان ابتدا به جهانیان نشان دادند که بر سرنوشت خویش حاکم هستند.

دوازدهم فروردین 1358 هجری شمسی ملت ایران با حضور سرنوشت ساز خود در پای صندوق های رای در نخستین انتخابات در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا نشان داد که دوران مداخله و تصمیم گیری بیگانگان برای ملت ایران سپری شده است و ملت ایران باصلابت راه امام و مقتدای خویش را که همانا رهایی از سلطه بیگانگان است؛ ادامه خواهد داد.

ملت رشید ایران امسال (سال 1397هجری شمسی) نیز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «حمایت از کالای ایرانی» مزین گشته، می‌کوشد با تلاش مضاعف در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی و سریعتری برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزت و شرافت، دنیا را مات و مبهوت عظمت اراده راسخ و پولادین فرزندان غیور خود کند.

دبیرخبر: تقی زاده