سرلشکر موسوی: سپاه پاسداران و ارتش ایران برای نابودی رژیم صهیونیستی در کنار هم هستند
(last modified 1397-02-01T07:09:24+00:00 )
ثور 01, 1397 11:39 Asia/Kabul
  •  سرلشکر موسوی: سپاه پاسداران و ارتش ایران برای نابودی رژیم صهیونیستی در کنار هم هستند

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه این نهاد بر پیمان خود استوار است تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران برای نابودی رژیم صهیونیستی و نظام سلطه در کنار هم هستند.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) در مراسم تجلیل از مدافعان حرم در تهران، با بیان اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای رژیم صهیونیستی حریم امن ایجاد می کنند گفت: سقف 25 سال برای نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است که این موضوع نیز جزو ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرلشکر موسوی افزود: دشمنان خیال می کنند می توانند به دژ مستحکم انقلاب اسلامی که از نیروهای مسلح تشکیل شده است خللی وارد کنند اما انسجام و همدلی نیروهای مسلح ایران با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر هم افزایی آنها، تودهنی به دشمنان انقلاب اسلامی است که گاهی در ذهنشان جدایی هایی را تصور می کنند.

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه دشمنی ها و قضاوت های ناصحیح درباره نیروهای مسلح ایران تازگی ندارد تصریح کرد: از روز اول تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قضاوت ها و مواضع خصمانه در مورد سپاه وجود داشته است و امروز هم ادامه دارد.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه هرچقدر دشمن از طرف مقابل ضربه بیشتری بخورد دشمنی خود را بیشتر می کند، اظهار کرد: در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی خط مقدم مبارزه با دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم ثور 1358 با فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به منظور مقابله با توطئه های روز افزون ضد انقلاب و ابرقدرت های شرق و غرب تاسیس شد.

کلیدواژه